În cadrul Janssen, considerăm crearea unui mediu durabil de îngrijire a sănătății ca fiind o responsabilitate comună a tuturor părților implicate.
Pacienții, profesioniștii din domeniul sănătății, plătitorii și industria ar trebui să colaboreze îndeaproape pentru a se asigura că sistemele noastre de îngrijire a sănătății oferă cele mai bune rezultate pacienților.
Recunoaștem și salutăm faptul că cetățenii joacă un rol activ, asigurându-se că vocea pacientului se face auzită, înțeleasă și luată în considerare.
În calitate de partener responsabil, dorim să susținem organizațiile pacienților și reprezentanții pacienților, ajutându-i să devină o parte interesată mai informată și care ia decizii în cunoștință de cauză.
Convingerea că educația poate ajuta societatea noastră a determinat crearea Advocacy Center. Conținutul Advocacy Center este destinat reprezentanților pacienților, mărind perspectivele și experiența acestora. Sperăm ca acesta va ajuta pe actualii și viitorii reprezentanți ai pacienților să fie experți în reprezentarea nevoilor populației acestora de pacienți.
Considerăm dedicarea organizațiilor și reprezentanților pacienților ca fiind plină de inspirație și vom continua să susținem pacienții prin intermediul grupurilor lor de sprijin.